marți, 5 octombrie 2010

Despre mine!

Despre mine ce pot spune..am multi prieteni care ma sprijina si imi dau sfaturi in cea ce il priveshte pe EL ..imi spun " lasa fata sunt o groaza de baieti pe lumea asta ..gaseshti tu unul care sa te aprecieze asa qm eshti u ." si le raspund k inimii nu ii poti porunci ""
dar hai trecem peste asta ..imi dau seama k peste noapte persoanele kre le credeam dusmani te ajuta la rau q o vorba buna .sa mai uiti de suparare ....
dar am fost invatzata sa trec peste orice..dar  cea ce m.ar face fericita ar fi makr sa incerce sa imi spuna ce simte q adevarat ..si nu sa se ascunda..poti spune ce vrei sa ma critici .sa spui orice ..dar nu j atunci knd vine vorba de el ..
asa e sunt o fata mai greu de inteles..mai dura la exterior dar in interior ma cunosc doar persoanele kre ma shtiu de multa vreme..
nu.mi plac criticile 
nu imi plac vorbele urate adresate pe la spate si mai ales cele neadevarate spuse fara rost...:X:X:X
iubesc sa ascult povestile altora poate ma pot regasi intruna din ele ..
dar nu a mea e diferita ..si doar el  o poate intelege...fin
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu