marți, 5 octombrie 2010

doar el!:X

Totul a inceput  o data  cu scoala..knd totul era bn si ma simteam foarte bine ..inconjurata de prieteni si baieti care imi faceau complimente si le.am acceptat . au trecut cateva zile si dupa aia  am inceput sa traiesc  cu adevarat .:X l.am vazut pe el ..am incercat sa ma abtin sa nu ma indragostesc ..dar asta a fost peste puterea mea ..a trecut o vreme pana am  inceput sa ii zic k il plac si l.am intrebat dak vrea sa fie q mn .am acceptat un NU! clar . prietenii ma vedeau si ma imtrebau ce am ..k ei nu ma cunosc asa..  si leam dat de inteles doar ceva ..s.au dus la el fara vointa mea si l.au intrb dak vrea sa fie q mn ..dar el a zis k ma vede doar ca pe o buna prietena ..nu k si pe  o iubita ..
nu s.a oprit aici..am tot continuat sa ma fac inteleasa k il plac enorm si pot sa recunosc ca IL IUBEEEEEEEEEEEEESC ENORM !!!!!dar totul se sfarseste knd aud din gura lui k nu ma vede k pe o prietena ..
adevarul e k nu ii poti  spune inimii ce sa faca ..am incercat sa schimb rolutile in viatza mea..sa il consider ca un frate dar nu pot ..icerc sa vada lumea asta ..dar in sufletul meu  e q totul altceva..km atat pt azi  ..pot spune k il iubesc enorm ..doar atat:(((

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu